Veelgestelde vragen

- Wat is de levertijd?

We bezorgen 7 dagen per week. De producten die bij ons op voorraad zijn heb je binnen 2 werkdagen in huis. Bij het bestellen van een product vermelden we de verwachtte levertijd van het product. Kijk daar dus even naar.

Mocht iets niet meer op voorraad zijn dan kun je kiezen voor verzending direct vanaf de leverancier. Dit bieden we aan om de wachttijd voor jou zo kort mogelijk te maken. Je ontvangt het product dan binnen 4 weken. Helaas merken we dat dit momenteel vanwege de coronamaatregelen soms 1 week uitloopt. 

- Wat is het effect van corona op jullie dienst?

Vanwege de coronamaatregelen wordt er meer online besteld. Daardoor hebben postbezorgers van PostNL het drukker. We merken dat hierdoor onze pakketjes later worden afgeleverd en er niet altijd een briefje in de bus wordt gedaan bij een mislukte afleverpoging. Wij spreken hen hierop aan. We hopen op je begrip hiervoor. 

Als een pakket niet of later dan verwacht aankomt horen wij dit graag, dan lossen wij dit uiteraard op. 

- Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra je pakketje verzonden is ontvang je van ons een e-mail met het bestelnummer. Wellicht zit deze in je spam-folder. Je kunt je bestelnummer hier invullen om de status van je bestelling op ieder moment te zien. Wees dus gerust, je pakketje komt er zeker aan!

- Kan ik mijn producten retourneren?

We willen graag dat je tevreden bent met je bestelling. Mocht dat om welke reden dan ook niet zo zijn dan kun je het altijd zonder vragen retourneren. Je ontvangt dan het aankoopbedrag retour. Neem daarvoor contact op met AmazingsKlantenservice@gmail.com. 

- Hoe zit het met garantie?

Op al onze producten zit volledige garantie. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn, meld het dan aan AmazingsKlantenservice@gmail.com. Je ontvangt dan het aankoopbedrag terug. 

- Hoe plaats ik een bestelling?

Bezoek onze website www.amazings.nl. Kies de producten die je wilt bestellen, klik op "Toevoegen aan Winkelwagen" en daarna op "Afrekenen". En voila, je bestelling is onderweg! Zo simpel is het :)

- Ik heb een andere vraag

Neem bij overige vragen gerust contact met ons op. Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar. Dat kan met een e-mail naar AmazingsKlantenservice@gmail.com. We komen dan zo snel mogelijk op je vraag terug. Je kunt ons ook bezoeken bij Stieltjesstraat 2 in Nijmegen. Maak daarvoor een afspraak. 

Wil je verder winkelen? klik dan hier.