Veelgestelde vragen

- Hoe zit het met garantie?

Op al onze producten zit volledige garantie. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn, meld het dan aan AmazingsKlantenservice@gmail.com. Je ontvangt dan het aankoopbedrag terug. 

- Kan ik mijn producten retourneren?

We willen graag dat je tevreden bent met je bestelling. Mocht dat om welke reden dan ook niet zo zijn dan kun je het altijd zonder vragen retourneren. Je ontvangt dan het aankoopbedrag retour. Neem daarvoor contact op met AmazingsKlantenservice@gmail.com. 

- Wat is de levertijd?

We bezorgen 7 dagen per week. De producten die bij ons op voorraad zijn heb je binnen 2 werkdagen in huis.

Mocht iets niet meer op voorraad zijn dan laten we het product direct vanaf de leverancier naar je verzenden. Je hebt het product dan binnen 2 weken in huis. We houden je via e-mail en track & trace pagina op de hoogte van je bestelling.

- Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra je pakketje verzonden is ontvang je van ons een e-mail met het bestelnummer. Wellicht zit deze in je spam-folder. Je kunt je bestelnummer hier invullen om de status van je bestelling op ieder moment te zien. Wees dus gerust, je pakketje komt er aan!

- Hoe plaats ik een bestelling?

Bezoek onze website www.amazings.nl. Kies de producten die je wilt bestellen, klik op "Toevoegen aan Winkelwagen" en daarna op "Afrekenen". En voila, je bestelling is onderweg! Zo simpel is het :)

- Ik heb een andere vraag

Neem bij overige vragen gerust contact met ons op. Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar. Dat kan met een e-mail naar AmazingsKlantenservice@gmail.com. We komen dan zo snel mogelijk op je vraag terug. Je kunt ons ook bezoeken bij Stieltjesstraat 2 in Nijmegen. Maak daarvoor een afspraak. 

Wil je verder winkelen? klik dan hier.